X

Baş Harfine Göre Doktor Arama

Hasta Hakları Birimi



Sağlık hizmetinin gerektirdiği özen içinde, mevzuata ve kurumun iç hizmet yönergesine göre hastaların en iyi ve en kolay sağlık hizmeti almasını sağlayan birimdir. Bu doğrultuda; kaliteli ve daha iyi bir hizmet sunmak amacıyla hasta ve yakınları tarafından iletilen öneriler, şikâyetler ve / veya değerlendirmeler birer iyileştirme fırsatı olarak ele alınır. Hastanın, ailesinin ve yakınlarının memnuniyetini önemseyerek, hak ve sorumluluklarını hizmet sunumunun her adımında göz önünde bulundurarak faaliyet gösteren bu birim; hasta ve yakınlarının beklenti, istek ve ihtiyaçlarını karşılayarak hasta memnuniyetini sağlamayı amaçlamakta ve hedeflenen düzeyde hasta bağlılığı yaratarak hasta mutluluğunu her şeyin üzerinde tutmaktadır.